Abstract
Kutatási témám fő fókusza a tér és az egyén viszonya, az alkotói kapcsolatteremtés vizsgálata közösségi terekben. Munkám során innovatív, XXI. századi közösségi irodákban vizsgáltam a a felhasználók együttműködését, és a közösség építését. Az alkotói folyamatok mélyebb megismeréséhez magam is munkaállomást béreltem, és részt vettem az eseményeiken. Tapasztalataim bemutatásához a videós kutatást, a videográfia módszertanát választottam. A videográfia arra fókuszált, hogy tekinthető-e posztmodern törzsnek a közösségi irodák felhasználóinak, a coworkereknek a közössége, milyen törzsi jegyek jelennek meg a térben és ezeket a menedzsment hogyan építi be az irodák marketing stratégiájába, együttműködésre ösztönözve a tagokat. A kutatásaim rámutattak, hogy egy teret valójában a közösségnek kell működtetnie, és ehhez jó módszer, ha törzzsé szerveződnek, aminek a megteremtése és facilitálása a menedzsment feladata.
A Coworkers lifestyle – tribalism in space c. videográfiát beválogatták a Párizsban megrendezett 2020. évi ACR (Association for Consumer Research) konferencia film szekciójába. A videográfia a következő linken érhető el: https://vimeo.com/442306042