TANULÁSI EREDMÉNYESSÉG ÉS TANULÓI JÓLLÉT A DIGITÁLIS TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ OKTATÁSBAN
Y.Z. A fiatalság legfrissebb folyóirata 1. évf. 1. szám
PDF

Hogyan kell idézni

Sió, László. 2021. “TANULÁSI EREDMÉNYESSÉG ÉS TANULÓI JÓLLÉT A DIGITÁLIS TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ OKTATÁSBAN”. Y.Z. - A NIT ifjúságszakmai folyóirata 1 (1): 13-17. https://yzfolyoirat.hu/index.php/yz/article/view/42.

Absztrakt, bevezető

A világjárvány kihívás elé állította az oktatási rendszereket, amelyek elsődleges célként fogalmazták meg a nevelési-oktatási intézmények lehető legteljesebb körének biztonságos, zavartalan működését.

Hagyományosan a tanulási eredményesség áll egy-egy oktatási beavatkozás céljainak középpontjában. A pandémia tapasztalatai ugyanakkor felhívják a figyelmet arra, hogy olyan megközelítésre és megoldásokra van szükség, amelyek – éppen az eredményesség biztosítása érdekében – szem előtt tartják a tanulók jóllétének biztosítását is.

Azokat a tényezőket, feltételeket, amelyek erre a folyamatra hatással vannak, a következő ábra mutatja be. Az illusztráció azt a megközelítést tükrözi, mely szerint a tanulói jóllét nem egyszerűen a tanulói eredményesség egyik feltétele, hanem azzal egyenértékű cél.

Jelen írás a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ szakértői által összeállított módszertani ajánlásgyűjtemény (Digitális pedagógiai módszertani ajánlások gyűjteménye, link) A különböző munkarendek közötti átmenetek szabályozása és támogatása című fejezetének jelentősen rövidített és részben átírt változata.

PDF